Bře 212018
 

Dobrý den,

ve značkovém servisu Citroen (INTENSYS – CZ, s.r.o.,Dolní Počernice) jsem si objednal roční kontrolu vozidla s výměnou oleje,filtrů atd. Náhradní díly jsem měl vlastní. Technik autoservisu mi naúčtoval 300,- Kč za manipulaci s autodíly, které nejsou dodány servisem. Je tento postup servisu oprávněný? V případě, že tento postup není oprávněný, jak se mám bránit? Zdá se mi nefér trestat zákazníka za to, že si nechce kupovat předražené autodíly ve značkovém servisu.
Děkuji.
Stránský M.

Odpověď: Postup servisu není oprávněný, ledaže byste byl prokazatelně seznámen s jejich ceníkem či podmínkami – tzn. byly Vám předloženy fyzicky či elektronicky.

Pokud to proběhlo tak, že jste tam přišel, řekl udelejte mi toto, aniž byste pátral po cenách či Vás na tento poplatek upozornili předem, jde o nestandardní poplatek, jenž zákazník nemohl rozumně očekávat. Můžete jej chtít zpět. Začít lze s doporučenou výzvou o vrácení na účet.

 

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

lze vyplnit cokoli

není zveřejněn a magazín s ním nijak nenakládá