Pro 152012
 

Všechny tyto společnosti mají 2 věci společné. 1. Názvy ve snaze vyvolat nezaslouženou důvěru 2. Nesou si určité vážnější stigma, co se podrazů na klienty týče.

 

Rádoby profi názvy

Tyto společnosti se snaží vzbudit dojem určité profesionálnosti, zahraničních zkušeností zázemí apod. První, kterou si pamatuji byla Harvard Capital and Consulting Viktora Koženého, další obchodníci s cennými papíry Private Investors, American International Brokers, v neposlední řadě Capital Partners, Afin Brokers. Podobně je to s nakladatelstvím Reader´s Digest i méně známými společnostmi jako např. Direkt Market sro či International Masters Publisher sro (více o posledně jmenovaných čl. Fiktivní výhry). Neřadil bych sem částečné „letadlo“ Amway, jenž si název nese z domova (USA).

 

Rádoby úřední názvy

Nechvalně známé je sdružení Středisko služeb kupónové privatizace, jež mj. používalo hlavičkový papír s logem připomínajícím dokumenty Střediska cenných papírů a nevýhodné nabídky na odkup cenných papírů s uváděním zaváděních okolností. V poslední době pak České energetické centrum (srovnej s oficiálním názvem autority Český energetický úřad) svými podomními prodejci, smlouvy na 3 roky, nadměrnými zálohami + ověřuji podezření na ponechání si přeplatku na příští vyúčtování v rozporu se smlouvou.

 Leave a Reply

lze vyplnit cokoli

není zveřejněn a magazín s ním nijak nenakládá

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>