Bře 312014
 

Dotaz na T-Mobile: Při používání a následném testováním jsem odhalil na mobilních datech v centru Prahy, potvrzeno technickým oddělením. V rámci hodiny dochází několikrát až k minutovým výpadkům z důvodu zahlcení datových kanálů, a to zejména všední dny 9:00-17:00.

Jednalo se o oblast náměstí Republiky, Příkopy, později jsem problém zaznamenal též na Rašínově nábřeží a Karlově náměstí. Vlastně všude v centru, kde se pohybuji. Týká se problém celého centra?

Trvá to přibližně od začátku roku do nyní , signál je dostupný, ale služba ne. Jakého území se tento „throttling“ vlastně týká. Bylo mi řečeno, že na problému budete pracovat. Ale, že to může být půl roku až rok na odstranění.

Vyjádření T-Mobile ČR: O problémech s datovou kapacitou v centru Prahy víme a děláme maximum pro to, abychom situaci v co nejkratší době zlepšili. Například průběžně zvyšujeme počet kanálů na jednotlivých vysílačích. Celého centra se tento problém nedotýká, jedná se spíš o nárazové situace odvislé od lokálního vytížení. Do budoucna plánujeme zvýšení kapacity pomocí technologie LTE (kde jsme nakoupili licence v nedávno ukončené aukci). Ta umožňuje dosáhnout nejenom vyšší přenosovou rychlost, ale je také úspornější z hlediska využití rádiových kanálů.

Doplnění redakce: pro některé zákazníky např. používající často v centru např. voip volání (skype, tj, prakticky všechy zákazníky s daty) se jedná o podstatnou vadu služby a tedy i důvod pro žádost o slevu či odstoupení od smlouvy … můj vyjednaný paušál je bohužel tak cenově dobrý (120m,120sms,300MB za 295,-), že se ke spolehlivějšímu vodafonu patrně nevrátím.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

lze vyplnit cokoli

není zveřejněn a magazín s ním nijak nenakládá