Kvě 252017
 

Ještě než začnu s další kritikou (dříve zde) je třeba na druhou stranu uvést, že ty ceny za doručení jsou neskutečné včetně cen do zahraničí. V tomto skutečně exceluje. Je však třeba jako její klient ledacoss zkousnout.

„Zásilky běžně doručuje do druhého dne“ svítící na webu zásilkovna.cz je takové tvrzení Chytré horákyně … Statistiku jsem nedělal, ale dost jich je dorečeno později. Specialitou je doručení přes DPD, kde korespondent magazínu vycházel z původní informace 2 dnů. Po opakovaných stížnotech zákazníků na zpoždění se na lince Zasilkovna nejprve omlouvali a při oficiální reklmaci odpověděli, že 3 dny jsou pro kurýra standard. Tuto informaci však nikde v informačních materiálech či obchodních podmínkách nenaleznete a dovtípíte se jí, že po několika zklamáních a žehlení své pověsti u zákazníka.

Zásilkovna tak klame tělem a korespondent přibere do možností doručení i dražší uloženku s řidčí sítí, kde doufá, že nalezne vyšší profesionalitu.

 

Související článek: Hloupá chyba v účetním systému Zasilkovna.cz a dalších firem opakovaně straší jejich klienty

Poškození při přepravě

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

lze vyplnit cokoli

není zveřejněn a magazín s ním nijak nenakládá