Alza další prohnilost v košíku
Zelený Alzák není jedinou otravnou věcí Alzy. Hold v marketingu platí ne to co je krásné a příjemné, ale co nese peníze. Jistě Vás neminula kauza, kdy Alza byla od ČOI pokutována za svévolné přidávaní věcí do košíku. A určitě jste zažili až kňuoravé přesvědčování prodejců k nákupu pojištění či prodloužené záruky (nejvýdělečnější část byznysu pro hloupé kupující).
Alza to stále v tom negativním slova smyslu povyšuje na novou úroveň. Nedávno mi volali, že dochází záruka k notebooku, zda si nechci přikoupit. Říkla jsem, že ne a dělal si legraci, že mám 1 rok starý samsung S21 s prasklým displejem – jestli mi to opraví, když si to s ní pojistím :). Paní lopatačka z linky se vůbec nechytala.
Nyní přikládám obrázek z košíku 15.6.2021. Chvíli mi trval, než jsem se v té zněti vyznal.
Je tohle začátek pomalého konce velikána či nedej bože nový marketingový standard?
Jsou i obchody a je jich málo, jež zákazníkům nekalosti nedělají.