Čvn 162021
 

Zelený Alzák není jedinou otravnou věcí Alzy. Hold v marketingu platí ne to co je krásné a příjemné, ale co nese peníze. Jistě Vás neminula kauza, kdy Alza byla od ČOI pokutována za svévolné přidávaní věcí do košíku. A určitě jste zažili až kňuoravé přesvědčování prodejců k nákupu pojištění či prodloužené záruky (nejvýdělečnější část byznysu pro hloupé kupující).

Alza to stále v tom negativním slova smyslu povyšuje na novou úroveň. Nedávno mi volali, že dochází záruka k notebooku, zda si nechci přikoupit. Říkla jsem, že ne a dělal si legraci, že mám 1 rok starý samsung S21 s prasklým displejem – jestli mi to opraví, když si to s ní pojistím :). Paní lopatačka z linky se vůbec nechytala.

Nyní přikládám obrázek z košíku 15.6.2021. Chvíli mi trval, než jsem se v té zněti vyznal.

Je tohle začátek pomalého konce velikána či nedej bože nový marketingový standard?

Jsou i obchody a je jich málo, jež zákazníkům nekalosti nedělají.

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

lze vyplnit cokoli

není zveřejněn a magazín s ním nijak nenakládá