Zasilkovna.cz klame tělem – pozdní doručování kurýrem, ale jinak jsou služby kvalitní 25.5.2017
Před začátkem další kritiky (dříve zde) je třeba uvést, že ceny Zasilkovna.cz za doručení jsou neskutečné včetně cen do zahraničí. V tomto skutečně exceluje. Je však třeba jako její klient sem tam něco zkousnout. „Zásilky běžně doručuje do druhého dne“ svítící na webu zásilkovna.cz. Takové tvrzení Chytré horákyně … Specialitou je doručení přes DPD, kde korespondent magazínu vycházel z původní informace 2 dnů. Po opakovaných stížnotech zákazníků na zpoždění se na lince Zasilkovna nejprve omlouvali a při oficiální reklamaci odpověděli, že 3 dny jsou pro kurýra standard. Tuto informaci však nikde v informačních materiálech či obchodních podmínkách nenaleznete a dovtípíte se jí po několika zklamáních a žehlení své pověsti u zákazníka. Zásilkovna tak klame tělem a korespondent přibere do možností doručení i dražší uloženku s řidčí sítí, kde doufá, že nalezne vyšší profesionalitu.
aktualizace 27.8.2018 Nakonec jsme zůstali jen u Zasilkovny. Uloženku jsme nezkoušeli z důvodu nekomplikovat eshop. Ty dva dny doručení přes pobočky většinou fungují (někdy taky ne) s kurýrem pak 3 dny. Se službami jsme celkově velmi spokojeni na rozdíl od České pošty, o níž už kvůli byznysu nebyl čas psát, ale o níž se píše oprávněně negativně všude kolem … To považujeme za fér doplnění vzhledem k tomu, že jsme si zasilkovnu vzali hned 2x na mušku. Zákaznická podpora je ne špičková (což bývá výjimečné), ale dobrá.
Na České poště nás najvíc dorazil požadavek na trvalou zálohu 8000 za to, že budou mít naše peníze z dobírek až do vyúčtování … opravdu vtipné. Zásilkovna to dělá bez zálohy, s průběžným vyúčtováním, menší agendou, nižšími cenami a bez front … Takže Českou poštu používáme jen při zákaznické platbě předem a odbaví cca jen 3% zakázek … .
Související článek: Hloupá chyba v účetním systému Zasilkovna.cz a dalších firem opakovaně straší jejich klienty